Sheila On 7 Live in Kuala Lumpur 2018


Description
Grup legenda popular Indonesia, Sheila On 7 bakal muncul kembali dalam sebuah konsert yang akan berlangsung di Kuala Lumpur pada Sabtu, 10 Februari 2018 di StarXpo Hall, KWC Fashion Mall, Kuala Lumpur bermula 8.30 malam.

Selepas muncul dengan konsert hebat dan laris pada Mac 2016, Duta, Eros, Adam, dan Brian akan kembali pula dalam sebuah konsert khas buat semua peminat Malaysia dalam sebuah konsert berjudul “SHEILA ON 7 – LIVE IN KUALA LUMPUR 2018”. Konsert dengan durasi dua dan setengah jam tidak boleh dilepaskan oleh mana-mana peminat mereka kerana grup hebat ini akan mempersembahkan repertoire dari album pertama mereka sehinggalah lagu-lagu seperti ‘Sephia’, ‘Pria Kesepian’ ‘Melompat Lebih Tinggi’, ‘ Seberapa Pantas ‘ dan banyak lagi lagu kegemaran ramai.

Konsert ini diadakan bertujuan untuk meraikan sokongan besar dari ribuan peminat setia mereka di Malaysia dan sekitar rantau ini. Penantian ini bakal berakhir dengan konsert ini pada tarikh 10 Februari 2018.

Peminat setia Sheila On 7 akan mendapat peluang untuk bertemu dengan mereka dengan pembelian tiket Meet & Greet dan akan mendapat barangan percuma.

Konsert ini juga disokong oleh HOT FM & KOOL FM stesen radio rasmi dand Rentak Sejuta sebagai rakan media.

Detail Info
Date : 10 Febuary 2018
Time : 8.30 pm
Location : StarXpo Hall, KWC Fashion Mall (Kenanga Whosale Center)
Admission : RM315, RM215, RM125 & RM85
Buy Ticket: www.myticket.asia
Organizer : No Fear Sdn Bhd & Shiraz Projects Sdn Bhd

Source
www.shirazprojects.com

Nearby Hotel


Maps

No comments:

Post a Comment

Disclaimer

zeroplan.blogspot & zeroplan.facebook are not manage and organize this event. Date, Venue, Time and Tickets price about to change without prior notice. Decision based on information that we collect maybe are not true and may cost you a risk and loss. Please be advice to check the official website and the organizer to confirm your trip and activity. Do notice us if the event from our post were canceled, postponed or wrong. Thank You, Admin ZeroPlan Malaysia.
x

Like us On Facebook


.