Rapat Kemuncak Mengira Detik Himpunan Kebangkitan Rakyat #KL112

Info

Kuala Lumpur
  • Venue : Kelab Sultan Sulaiman, Kampung Baru
  • Date : 11 January 2013 : 8.40pm
  • Admission :  Free
 

    Description

    About : Selaku penganjur SAMM dan SMM sudah mendapat persetujuan jawatankuasa induk Hari Kebangkitan Rakyat yang akan turut menjadi penganjur bersama.

    Selain persembahan dan penampilan ramai pimpinan pemuda, artis muda akan muncul juga pimpinan utama PR seperti Anwar Ibrahim, Tuan Haji Mohamad Sabu turut akan dijemput TG Haji Abdul Hadi Awang TG Nik Abdul Aziz, Lim Guan Eng dan lain-lain pimpinan.

    Nantikan juga penampilan istimewa Ustaz Azhar Idrus pada program kuliah di sebelah petang.
    Selain itu program akan bermula sejak petang akan menampilkan wakil mastarakat tertindas yang muncul menyuarakan masalah mereka terdiri dari suri rumah, pekerja kilang, pemandu teksi, pekerja swasta, mahasiswa, penganggur, profesional muda dan ramai lagi.

    Ini akan menjadikan rapat lemuncak mengira detik #KL112 ini benar – benar pentas rakyat yang memulakan mood pesta tuntutan rakyat.

    Rapat mengira detik juga akan menjadi lapangan sambutan bagi peserta himpunan yang datang jauh dari luar Kuala Lumpur. Mereka dinasihatkan datang awal untuk mengelakkan kesesakan.

      Link

      Official Website : www.keadilandaily.com

        Labels

        No comments:

        Post a Comment

        Disclaimer

        zeroplan.blogspot & zeroplan.facebook are not manage and organize this event. Date, Venue, Time and Tickets price about to change without prior notice. Decision based on information that we collect maybe are not true and may cost you a risk and loss. Please be advice to check the official website and the organizer to confirm your trip and activity. Do notice us if the event from our post were canceled, postponed or wrong. Thank You, Admin ZeroPlan Malaysia.
        x

        Like us On Facebook


        .