Malam Otai & Uztaz Reunion


Label


Info

Venue : Stadium Malawati, Shah Alam
Date : 24 & 25 March 2012 : 8pm
Admission : RM33 & RM43

Bookmark this Event on FACEBOOK - click to Attend

Description : Malam OTAI  REUNION adalah sebagai satu usaha untuk menberi ruang kepada artis artis Otai silam tempatan di ketegahkan kembali di bawah satu bumbung - Stadium Melawati,  Shah Alam Selangor pada 24hb Mar 2012. Memandangkan persada seni yang begitu mencabar dengan adanya "teknologi maya" maka pihak kami berusaha kembalikan hak peminat untuk menikmati lagu lagu nostagia mereka dalam bentuk nyata.

Program Otai ini akan melahirkan suasana menang menang diantara Artis dan Peminat yang mana kedua belah pihak akan dapat mengembalikan memori lepas pada malam tersebut ini adalah hadiah terbaik anda kepada artis pujaan anda dalam masa yang sama lagu lagu memori anda terselah pada malam OTAI  REUNION . Jangan lepaskan peluang indah ini, kehadiran anda adalah pengubat rindu artis otai. Artis otai amat merindui peminat mereka seperti anda.  Tanpa anda siapalah mereka di persada seni di tanah air.

Ustaz Reunion di ketegahkan seiring dengan usia peminat otai. Ustaz Reunion akan membicarakan perceritaan bertajuk " Perkara aneh dan tauladan dari Bumi Mekah" yang akan di ketegahkan oleh ahli penal terdiri dari ustaz dan penceramah terbilang yang di bawa khas pada malam Ustaz Reunion pada 25hb Mar 2012. Semoga penceritaan ini akan dapat dijadikan panduan kita bersama.

Malam Otai Reunion & Malam Ustaz Reunion adalah malam kembar yang pasti menguntungkan anda dengan hanya satu tiket, anda akan mendapat hiburan dan panduan. Buat julung kalinya program berbentuk Hiburan dan Panduan diadakan secara bersama di bawah satu bumbung. Jangan lepaskan peluang kemasan ini secara langsung hiburan untuk halwa telinga dan panduan untuk jiwa anda. Beberapa Hadiah Jabutan Bertuah menanti anda untuk menjadikan program agak bersantai.

Cabutan Bertuah :
Hadiah Utama satu tiket penerbangan ke Langkawi untuk dua orang.
Hadiah Kedua satu tiket penerbangan helicopter untuk dua orang bersama artis dan ustaz.
Hadiah Saguhati sebanyak empat (4) buah gitar untuk di menangi.
Hadiah Saguhati (4) hamper produk minuman dari LARAS Marketing untuk di menangi.
10 Hadiah Misteri bersama “Goodie Bag” menanti anda.
Sekian terima kasih dan jumpa di sana!

No comments:

Post a Comment

Disclaimer

zeroplan.blogspot & zeroplan.facebook are not manage and organize this event. Date, Venue, Time and Tickets price about to change without prior notice. Decision based on information that we collect maybe are not true and may cost you a risk and loss. Please be advice to check the official website and the organizer to confirm your trip and activity. Do notice us if the event from our post were canceled, postponed or wrong. Thank You, Admin ZeroPlan Malaysia.
x

Like us On Facebook


.