UKM Konvo-Lerun MTB Mini Jamboree


UKM Konvo-Lerun MTB Mini Jamboree

Contest & Competition
Sports, Run & Extreme

Venue : Dataran Gemilang, UKM Bangi
State : Selangor

Date : 17 September 2011 : 8am

Register before : 25 August 2011

Admission : RM50
Bookmark this Event on FACEBOOK

Description : Bersempena Pesta Konvokesyen ke-39 UKM, Sekretariat Sukan dan Rekreasi akan mengadakan pertandingan UKM Konvo LeRUN MTB Mini Jamboree 2011. MTB (Mountain Bike) atau dikenali sebagai "Dunia Basikal Lasak atau Basikat Bukit" akan diadakan pada 17 September 2011 di sekitar kawasan UKM.

Pertandingan ini dianjurkan oleh Pesta Konvokesyen ke-39 UKM dan Kelab Basikal UKM adalah dengan kerjasama Pusat Sukan UKM dan Persatuan Berbasikal Masters Malaysia. Pertandingan yang julung-julung kali diadakan di UKM ini merupakan aktiviti berbasikal mengelilingi UKM dalam mempromosikan UKM sebagai pusat pengembangan ilmu dan pembentukan modal insan yang berkualiti dan mempunyai nilai tambahnya yang tersendiri di samping memberi peluang kepada masyarakat luar melibatkan diri dengan aktiviti-aktiviti anjuran Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM).

No comments:

Post a Comment

Disclaimer

zeroplan.blogspot & zeroplan.facebook are not manage and organize this event. Date, Venue, Time and Tickets price about to change without prior notice. Decision based on information that we collect maybe are not true and may cost you a risk and loss. Please be advice to check the official website and the organizer to confirm your trip and activity. Do notice us if the event from our post were canceled, postponed or wrong. Thank You, Admin ZeroPlan Malaysia.
x

Like us On Facebook


.