Perhimpunan & Konvensyen Penulis, Hari Ilmu Negeri Selangor 2011


Perhimpunan & Konvensyen Penulis, Hari Ilmu Negeri Selangor 2011

Talk & Conference

Venue : SACC, Shah Alam
State : Selangor
Date : 26 June 2011
Admission : by registration before 26 June 2011

Description : Mengumpulkan dan mempertemukan penulis-penulis dari pelbagai peringkat seperti penulis buku profesional mahupun amatur, kolumnis, wartawan, penulis bebas, penulis buku teks, dan bloggers. Bakal berlangsung pada 26 Jun 2011. Para penulis akan turut memberikan pendapat, idea dan impian dalam bentuk penulisan, bertemakan "Selangor Negeri Idaman, Maju, Sejahtera dan Berkebajikan", bagi pengisian Buku Mega Perdana. Program yang bakal berlangsung ini adalah kesinambungan dari Gerakan Menulis Perdana yang telah dicatatkan buat pertama kali oleh Duli Yang Maha Mulia Sultan Sharafuddin Idris Shah Alhaj Ibni Almarhum Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah Alhaj, Sultan dan Yang Dipertuan Negeri Selangor pada 26 Jun 2010.

Perhimpunan Penulis pada 26 Jun 2011, Hari Ilmu Negeri Selangor , yang bakal mengumpulkan dan mempertemukan penulis-penulis dari pelbagai peringkat seperti penulis buku profesional maupun amatur, kolumnis, penulis bebas, penulis buku teks, bloggers.

How to register?
1. Fill Registeration Form A : http://pestabukuselangor.my/docs/Borang-A-B-Penulis.pdf
2. Kemuka salinan mukadepan karya pilihan sendiri bersaiz A4
3. Follow this Form B :
http://pestabukuselangor.my/docs/Borang-A-B-Penulis.pdf Tulis esei yang bertajuk :” Selangor Negeri Maju, Idaman, Sejahtera dan Berkebajikan ” pada 26/6/2011 atau sebelum

Link : http://pestabukuselangor.my/

No comments:

Post a Comment

Disclaimer

zeroplan.blogspot & zeroplan.facebook are not manage and organize this event. Date, Venue, Time and Tickets price about to change without prior notice. Decision based on information that we collect maybe are not true and may cost you a risk and loss. Please be advice to check the official website and the organizer to confirm your trip and activity. Do notice us if the event from our post were canceled, postponed or wrong. Thank You, Admin ZeroPlan Malaysia.
x

Like us On Facebook


.