Standard Chartered 5km Fun Run 2011 (Competition & Sport)


Standard Chartered 5km Fun Run 2011 (Competition & Sport)

Venue : Putrajaya
Date : 28 May 2011

Description : In conjunction with the National Youth Day, Standard Chartered 5km Fun Run open 4 categories.

Men's & Women's Juniors Open
Men's & Women's Open
Standard Chartered Staff Run
Costume and Celebrity Run

Join us now and win an iPad or iPhone! Carnival, Games, Lucky Draws and Entertainment.

News : Putrajaya, 9 Mei 2011- Standard Chartered telah melancarkan 5KM Fun Run dengan pembukaan hebat lagi menarik yang diadakan di Dewan Menara KBS bersempena dengan sambutan Hari Belia Negara, 28 Mei ini.

Majlis itu disempurnakan oleh Menteri Belia dan Sukan, Dato’ Sri Ahmad Shabery Cheek yang dimeriah lagi dengan persembahan sukarelawan Standard Chartered dan pasukan sorak.

Majlis ini merupakan pembukaan kepada larian maraton Standard Chartered KL pada bulan Jun, yang merupakan satu rancangan tahunan dan dibuka kepada orang awam buat kali pertama. Fokus utama aktiviti adalah untuk menggalakkan belia Malaysia untuk mengamalkan gaya hidup yang lebih sihat dan sempurna.

Menurut Menteri Belia dan Sukan, penglibatan belia dalam sukan dan aktiviti seumpamanya merupakan komponen yang penting dalam hidup mereka.

Dijangka seramai 5000 belia akan menyertai dalam larian tersebut, yang dibahagikan kepada beberapa kategori iaitu kumpulan terbuka lelaki dan kumpulan terbuka perempuan (16-30 tahun dan 31-40 tahun) serta larian selebriti dan kostum yang berjarak 3km.

Link : http://www.haribelianegara.org.my/
Form : http://www.haribelianegara.org.my/wp-content/uploads/2011/05/Standard-Chartered-Fun-Run_Registration-Form.pdf

No comments:

Post a Comment

Disclaimer

zeroplan.blogspot & zeroplan.facebook are not manage and organize this event. Date, Venue, Time and Tickets price about to change without prior notice. Decision based on information that we collect maybe are not true and may cost you a risk and loss. Please be advice to check the official website and the organizer to confirm your trip and activity. Do notice us if the event from our post were canceled, postponed or wrong. Thank You, Admin ZeroPlan Malaysia.
x

Like us On Facebook


.