Pertandingan Fotografi PKNS & Photo Outing (Contest & Competition)


Pertandingan Fotografi PKNS & Photo Outing (Contest & Competition)

Competition

Contest Period : 29 April - 19 May 2011

Description : Hadiah-hadiah menarik untuk dimenangi! Jangan lepaskan peluang keemasan ini untuk menonjolkan bakat anda di dalam bidan fotografi. Sertailah Pertandingan Fotografi PKNS 'Membina Komuniti Vibran dan Lestari' hari ini dan rebutlah peluang untuk memenangi hadiah-hadiah menarik yang ditawarkan! Jangan tunggu lagi, hantar foto-foto menarik belatar belakangkan Taman Bayu Alam, Taman Malawati Utama dan Bandar Kuala Selangor kepada kami dari 29 April - 19 Mei. 30 Foto terbaik pertandingan akan dipamerkan di Majlis Penyampaian Hadiah di Taman Bayu Alam, Bandar Kuala Selangor pada 29 Mei 2011.

Photo Outing
Venue : Kompleks Sukan PKNS SS7, Kelana Jaya & Kuala Selangor
State : Selangor
Date : 14 May 2011 : 8am

Description : Sertai kami untuk "Photo Outing" di Kuala Selangor bersempena Pertandingan Fotografi PKNS. Pengangkutan untuk 50 peserta terawal disediakan secara percuma.

Contact : Syai 0133850944
Link : http://pknsproperty.com/PertandinganFoto/
Form : http://pknsproperty.com/PertandinganFoto/borang_syarat.html

No comments:

Post a Comment

Disclaimer

zeroplan.blogspot & zeroplan.facebook are not manage and organize this event. Date, Venue, Time and Tickets price about to change without prior notice. Decision based on information that we collect maybe are not true and may cost you a risk and loss. Please be advice to check the official website and the organizer to confirm your trip and activity. Do notice us if the event from our post were canceled, postponed or wrong. Thank You, Admin ZeroPlan Malaysia.
x

Like us On Facebook


.