Konsert Lagenda Double Trouble (Concert & Show)




Konsert Lagenda Double Trouble (Concert & Show)

Venue : Stadium Hang Jebat Melaka
Date : 27 May 2011 : 9pm onwards
Admission : RM73 - RM103

Description : Setelah sekian lama berehat, 2 buah gergasi Rock tanah air, kumpulan Search dan Wings akan sekali lagi berganding bahu menjayakan konsert Double Trouble di Melaka.

Konsert Double Trouble kali ini adalah merupakan konsert mereka yang terakhir. Tentunya ada berbagai pembaharuan dan kejutan dari segi pilihan lagu dan persembahan dari mereka.

Buat pertama kali juga di dalam sejarah Double Trouble, konsert kali ini menawarkan cabutan bertuah yang lumayan. Sebuah kereta Perodua Viva, 2 buah buah motosikal Modenas Kriss dan 5 buah tablet komputer Apple iPad ditawarkan kepada penonton yang bertuah.

Tiket-tiket berharga RM 73 dan 103 sudah mula dijual. Tiket RM 73 adalah untuk penonton di padang dan tiket RM 103 adalah untuk kerusi di stadium.

Dapatkan tiket di Bank Simpanan Nasional, Booth Transnasional dan melalui online di ticket2u.biz.

Link : http://dtmelaka.blogspot.com/
Ticket : http://portal.ticket2u.biz/Events/LagendaDoubleTroubleMelaka.aspx

No comments:

Post a Comment

Disclaimer

zeroplan.blogspot & zeroplan.facebook are not manage and organize this event. Date, Venue, Time and Tickets price about to change without prior notice. Decision based on information that we collect maybe are not true and may cost you a risk and loss. Please be advice to check the official website and the organizer to confirm your trip and activity. Do notice us if the event from our post were canceled, postponed or wrong. Thank You, Admin ZeroPlan Malaysia.
x

Like us On Facebook


.