Performing Arts Centre (Fair)


Performing Arts Centre (Fair)

Venue : Persint 2, Putrajaya
Date : 27-29 May 2011
Admission : Free

Description : Sempena Hari Belia Negara 2011 yang bertemakan Himpunan Sejuta Belia pada kali ini, ianya dilihat sebagai salah satu Platform yang terbaik dalam mengetengahkan para usahawan-usahawan di Malaysia dalam merebut peluang serta ruang perniagaan yang ditawarkan. Sebagai medan yang dilihat untuk menjana pendapatan, Ianya secara tidak langsung, membawa, menaikan serta meluaskan penjenamaan produk-produk yang di dagangkan pada Hari Belia itu nanti.

Selain daripada itu juga, ianya haruslah dilihat sebagai sumbangan kearah pembangunan kepada industri perniagaan usahawan itu sendiri serta peluang-peluang untuk melebarkan serta meningkatkan taraf hidup kearah wujudnya fenomena Business to Business.

Disamping menjana pendapatan, membentuk pelan pelaburan perdagangan yang baru, Karnival Hari Belia Negara 2011 ini juga menawarkan kegiatan riadah yang amat bersesuaian untuk seluruh peringkat lapisan masyarakat. Suasana ini dilihat sebagai satu peluang yang menarik atas alasan menjana pendapatan sambil beriadah. Pelbagai aktiviti riadah yang di tawarkan pada Hari Belia Negara 2011.

Oleh yang demikian, kepada usahawan-usahawan, penyertaan anda amat di alu-alukan untuk menyertai Karnival Hari Belia Negara 2011. Sila pilih tempat dan karnival yang sesuai dengan perniagaan anda.

Link : http://www.karnivalharibelia.com.my/

No comments:

Post a Comment

Disclaimer

zeroplan.blogspot & zeroplan.facebook are not manage and organize this event. Date, Venue, Time and Tickets price about to change without prior notice. Decision based on information that we collect maybe are not true and may cost you a risk and loss. Please be advice to check the official website and the organizer to confirm your trip and activity. Do notice us if the event from our post were canceled, postponed or wrong. Thank You, Admin ZeroPlan Malaysia.
x

Like us On Facebook


.